Online pénztár
Szolgáltatókereső



Kártyaelfogadó
Kedvezmény
KERESÉS
HÍRLEVÉL

2017. július 19.

Tisztelt Pénztártagjaink!

A Új pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról szóló 2017. évi LIII. törvény 12. § (2) bekezdése alapján (továbbiakban: Új Pmt.) rendelkezéseire hivatkozva tájékoztatjuk Önöket, hogy pénztárunknak legalább ötévente ismételten el kell végeznie az ügyfél-átvilágítási intézkedéseket. Ez alapján felhívjuk szíves figyelmüket a Pénztár Alapszabálya, valamint az Új Pmt. 12. § (3) alapján, hogy amennyiben a személyes adataikban változás következett be (beleértve az azonosító okmány és lakcímkártya számát is), úgy a változásról kötelesek a változást követő öt munkanapon belül értesíteni a pénztárunkat.

Annak érdekében, hogy a Pénztár szolgáltatásait továbbra is zavartalanul igénybe tudják venni, kérjük, szíveskedjenek az alábbiak szerint eljárni:

1. személyes azonosítás a Pénztár ügyfélszolgálatán:

A azonosítási adatlap kitöltését és aláírását követően – az azonosításhoz használt fényképes igazolvány és lakcímkártya aláírt másolatával – szíveskedjen felkeresni ügyfélszolgálatunkat: 1037 Budapest, Montevideo u. 5., személyes ügyfélszolgálat nyitvatartása: hétfőn 8-18 óra, keddtől péntekig 8-16 óra.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy

  • amennyiben az azonosítási adatlapon úgy nyilatkozik, hogy kiemelt közszereplő, akkor a „Nyilatkozat kiemelt közszereplők részére” című nyomtatvány kitöltése is szükséges
  • sikeres azonosítás csak érvényes okmányokkal lehetséges!

2. Amennyiben személyes azonosításra nincs lehetősége az Ügyfélszolgálatunkon, akkor az alábbi lehetőségei vannak:

  • közjegyző által hitelesített okmány másolattal:

A közjegyző a személyazonosító okmányairól hiteles másolatot készít. A hiteles másolatot (illetve kiemelt közszereplő esetén az erre vonatkozó nyilatkozatot) a Pénztár postacímére (1037 Budapest, Montevideo u. 5.) kell beküldenie. Az azonosítási adatlapot ebben az esetben is kérjük kitölteni és aláírni!

  • külföldön:

Magyar külképviseleti hatóságot kell felkeresnie a személyes azonosítással kapcsolatban és az okmányokról készített hitelesített másolatok készítése érdekében. A hiteles másolatot (illetve kiemelt közszereplő esetén az erre vonatkozó nyilatkozatot) a Pénztár postacímére (1037 Budapest, Montevideo u. 5.) kell beküldenie. A azonosítási adatlapot ebben az esetben is kérjük kitölteni és aláírni!

3. Az okmányok másolatainak fenti módon történő benyújtása az alábbi esetekben is szükséges:

Felhívjuk figyelmét, hogy az azonosításhoz használt fényképes igazolvány (személyi igazolvány, útlevél vagy kártya formátumú vezetői engedély), mind pedig a lakcímkártya számát is szerepeltetni szükséges, továbbá csatolnia kell az okmányok másolatait, mert ennek hiányában az azonosítás nem lehetséges.

Tájékoztatjuk, hogy amennyiben Önnek – az egészségpénztári fizetőkártyája mellett – társkártyával rendelkező szolgáltatásigénylésre jogosult kedvezményezettje is van, fentieket a kedvezményezett esetében is el kell végeznie.

Ha fentiekkel kapcsolatban bármilyen kérdés merülne fel, Ügyfélszolgálatunk a 06 1 248 2270-es telefonszámon a 0-s gomb megnyomását követően készséggel áll rendelkezésére!

Együttműködését előre is köszönjük!

Medicina Egészségpénztár

Megjelent a 2017-es egészségpénztári kézikönyv

 

Megjelent új, a 2017-es változásokat is tartalmazó kiadványunk, amelyben minden olyan aktuális információt összefoglaltunk, ami segíthet abban, hogy egészségpénztári befizetéseit a lehető legkönnyebben és legésszerűbben használja.
A kézikönyvet mindennapos használatra terveztük: könnyen átlátható, tematizált, és még a legkisebb női táskában is biztosan elfér. Használja egészséggel!

 

2017. április 7.

MEGHÍVÓ a Medicina Egészségpénztár küldöttközgyűlésére

A Medicina Egészségpénztár (1037 Budapest, Montevideo u. 5., a továbbiakban: „Pénztár”) Igazgatótanácsa az Alapszabály alapján összehívja a Pénztár küldöttközgyűlését (a továbbiakban: „közgyűlés”). A közgyűlés:

időpontja: 2017. április 25. 10:00

helyszíne: 1037 Budapest, Montevideo u. 5. (II. emelet, tárgyaló)

napirendje:

  1. A 2016. évi beszámoló elfogadása
  2. A 2018.01.01. - 2020.12.31. időszakra vonatkozó pénzügyi terv elfogadása
  3. Tisztségviselő választás
  4. Könyvvizsgáló választása
  5. Egyebek

A közgyűlés akkor határozatképes, ha azon a küldöttek fele jelen, vagy képviselve van. A küldött akadályoztatása esetén helyette kizárólag a küldöttel azonos szabályok szerint megválasztott pótküldött járhat el. A közgyűlésen minden küldött annyi szavazattal rendelkezik, ahány tagot képvisel.

A közgyűlés határozatképtelensége esetén a megismételt közgyűlés változatlan helyszínen és napirenddel, az eredeti közgyűlés meghirdetett időpontját követő 30. perc elteltével kerül megrendezésre. A megismételt közgyűlés a megjelent küldöttek számától függetlenül határozatképes.

A közgyűlés időpontjáig minden munkanap 9:00 és 15:00 között a Pénztár székhelyén (1037 Budapest, Montevideo u. 5.) biztosítjuk a napirendi pontokhoz tartozó iratok megtekintését, illetve munkatársaink bármilyen kérdés vagy észrevétel esetén további felvilágosítással szolgálnak.

Budapest, 2017. április 4.

Tisztelettel:

Medicina Egészségpénztár
Igazgatótanács

 

2017. február 23.

 

A Medicina Egészségpénztár 2017.03.01-től a Medicina Egészségközpontban (1121 Budapest, Budakeszi út 36/C) megkezdi ügyfélszolgálat üzemeltetését az alábbi időpontokban.

Az elérhető szolgáltatások az alábbiak:

  • általános ügyintézés
  • számla leadás
  • belépés, kilépés
  • azonosítás

Hétfő: 8:00 - 12:00 és 13:00-18:00

Csütörtök: 8:00 - 12:00

 

2016. december 15.

 

Ajándékozzon egészséget szeretteinek. Vásároljon karácsonyra a Róbert Rendelőintézet csomagjaiból:

  • Start vizsgálati sor  58.000 Ft
  • Megelőző vizsgálati sor  89.000 Ft
  • Vitál vizsgálati sor   149.000 Ft
  • Jóllét vizsgálati sor  178.000 Ft

A csomagok bővebb tartalmáról tájékozódhat a Rendelőintézet honlapján: www.robertrendelo.hu, illetve hívja telefonközpontunkat a 06-40-372-300-as telefonszámon.